Heelychat Forum Index
Author Message
<  Picture & Video  ~  Corny heelys advertisements.
seth1230™
PostPosted: Sun Aug 16, 2009 5:00 pm  Reply with quote
Heelys Encyclopedia


Joined: 19 Mar 2006
Posts: 2974
Location: Representing SouthEast

K so i know theres a thread about my trip already but i totally think this deserves its own thread. Old school heelys advertisments we're really this corny...


















_________________


H4L&&&&BiGMaC BE MAH BFFLEZ
Back to top
View user's profile Send private message
hb515
PostPosted: Sun Aug 16, 2009 5:44 pm  Reply with quote



Joined: 17 Jan 2007
Posts: 2

Eyy, it's me! Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Merrie_England
PostPosted: Mon Aug 17, 2009 8:59 am  Reply with quote



Joined: 15 Jun 2008
Posts: 1391
Location: Charnwood Forest, near Nottingham, Merrie Olde England.

That one with someone upside down on a swing looks like it could have been painful? Surprised

_________________


"The best part of falling is getting back up again"
Back to top
View user's profile Send private message
heelingforlyfe™
PostPosted: Mon Aug 17, 2009 12:02 pm  Reply with quote
Team Heelys - SoCal


Joined: 26 Dec 2006
Posts: -123845

seth1230™ wrote:
Old school heelys advertisments we're really this corny...

Nice grammar. (;

Merrie_England wrote:
That one with someone upside down on a swing looks like it could have been painful? Surprised

That's HB. She kept it. (:

_________________
Big Mac: to go to camp quality to give lessons and give away hoes

seth1230™: we be on our hoes all day.
seth1230™: i mean shoes.
DeezUU: I keep my shoes in check on the daily
DeezUU: gotta keep your gimphand strong!!

seth1230™: im on a boat and
HannahHeelz: it's going fast and
heelingforlyfe™: i've got a nautical themed, pashmina afghan

SEBASS IZ MAH BESFRANNNN.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Heely Hailey
PostPosted: Mon Aug 17, 2009 1:04 pm  Reply with quote
Team Heelys - Midwest


Joined: 23 Oct 2006
Posts: 8388607

Ahaha of course you guys would do this Razz
Bbbuuutttt, I loved em Smile

And geez Veigh your bro went from looking like Supermac18 to Jake T Austin!

_________________
Your mind is like a parachute, it works best when open.
It's better to be hated for what you are than to be loved for what your not.
Katielh2: cum is short for come lol
drummer: I'M HORNY
XxHeelyZxX: lol dont feel bad its normal xD
seth1230™: I AM HORNY TOO GUYS!
Hailey H.: are you acting gay?
AJ roth: NO!
Hailey H.: .. oh .. so your not acting?
GH: a plato is a larger peice of flat land that is elevated above the rest of the land
HeelysBabe: haha. It does have vert. My jeans make my butt look weird.
H33LYcRaZeD: I feel so lubed
HeelysBabe: Im selling my body
shifter1254: i read *incest whistle*
Big Mac: testy
JDH: i hate this rash! so itchy!
Slicer: use a condom next time
JDH: y?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
merlyn_DHC
PostPosted: Tue Aug 18, 2009 3:01 am  Reply with quote
Team Heelys - Northeast


Joined: 15 Dec 2006
Posts: 1800

OMG - I totally get those pictures!!

And you know? You're are actually a little better. LOL.

_________________
[Wed 7:53] Slicer: *looks at Merlyn's finger frenzy score*
[Wed 7:53] Slicer: *face screws up in a combination of amazement and a sort of horror*

[Fri 12:06] IVI4V3R1CK: hey Merlyn, if you don't mind me asking, whys your name yellow?
[Fri 12:07] merlyn_DHC: Because I'm Chinese
[Fri 12:08] merlyn_DHC: (isn't that obvious) ?
[Fri 12:08] IVI4V3R1CK: o.o... thats kinda wrong
[Fri 12:08] merlyn_DHC: HAHAHA

David: Hey RU there ?
H33LYcRaZeD: yeah
David: How things ?
H33LYcRaZeD: thongs arte good

Big Mac: to go to camp quality to give lessons and give away hoes
Back to top
View user's profile Send private message
im goin outside
PostPosted: Tue Aug 18, 2009 7:57 pm  Reply with quote



Joined: 30 Sep 2008
Posts: 220
Location: idaho

I dunno...I kinda liked the pictures.
Back to top
View user's profile Send private message
Ashley-Rae
PostPosted: Sun Aug 23, 2009 9:00 pm  Reply with quote



Joined: 25 Jul 2009
Posts: 24
Location: Jamaica

Me too they should've used those instead of the old commercials, lol. BUT I think Seth needs to shave his legs and you guys' heelys have to be new and spotless. Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger MSN Messenger
rollershoes877
PostPosted: Tue Aug 05, 2014 8:14 am  Reply with quote



Joined: 04 Aug 2014
Posts: 6
Location: Jacksonville, Florida

Yeah, before before malls, schools took safety too far and banned them
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
All times are GMT - 5 Hours

View next topic
View previous topic
Page 1 of 1
Heelychat Forum Index  ~  Picture & Video

Post new topic   Reply to topic


 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06
Heelychat.com is in no way affiliated with Heelys, Inc., or any Heelys retailer, distributor, or affiliate.